top of page

1st Birthday

Przyznam szczerze, że nie spodziewałam się takich emocji u siebie. Od wczoraj od godz 22:37 poziom adrenaliny wzrastał. Nawet napisałam smsa do Pawła "Wody mi odeszły"

czekaj czekaj ....

03.02.2015r 22:37

"Paweł ja ROOODZE!!!! wody mi odeszły- wykrzyczałam, zalewając sofe w salonie - dzwoń do SZPITALA, spytaj czy mogę UMYĆ GŁOWĘ"

Zdziwienie Pawła spore, ale podejrzewam, że położnej jeszcze większe.

04.02.2015r

04:30 PSN

3100g

52cm

10pkt APGAR

Jest z Nami Adaś <3 jaki on piękny, pachnący, malutki, różowiutki. Narodził się Adaś, narodziłam się ja.

Niespełna 4ro miesięczny Adaś urlopował się w pięknej Słowenii i urlop ten zaliczamy do bardzo udanych. Pierwszy raz Adaś zdobył parking na 2000m n.p.m który rozpoczynał długą podróż na Triglav. My zapoznaliśmy się tylko z uroczym parkingiem :) Najbardziej odczuliśmy, że jesteśmy rodzicami, podczas wczesnych powrotów do apartamentu by wykąpać i uspać naszego szkraba. Wakacje z takim maleństwem to czysta przyjemność i da się odpocząć.

Jak skończył Adaś 7miesięcy zabraliśmy go na Węgry, nad Balaton. Ten sam scenariusz, BA nawet lepiej :)

Wszystko go interesowało, wyciągał rączki by podotykać strukturę np.papryczek chili.

"Skończył cztery miesiące.... skończył pół roku, Adaś ma dziesięc miesięcy, za dwa tygodnie kończy jedenaście miesięcy" SKOŃCZYŁO SIĘ :) Adaś dziś skończył ROK. I nie przesadzę, jeśli napiszę, że był to najbardziej intensywny rok w moim życiu. Radość, płacz, emocje zmienne bardziej niż huragan Katrina ;)

Czyste szaleństwo. Instynkty na najwyższym poziomie, zmiany ,zminay, ciągłe zmiany.

Na lepsze.

W ogromnym skrócie, napiszę, że nasz syn rozwija się prawidłowo, a jego poziom komunikacji z nami, nas zadziwia.

Wspaniale jest słyszeć "mamamama" i "taaaattaaaaa"

A tak, dziś nasz roczniak spędzał dzień :)

Dziękujemy Ci synku za ten rok ♥ fajnie jest żyć przy Tobie.

P.S WAGA: 11200g


bottom of page